Re: [WINNT] Firefox: ostatnia wersja przed Quantum

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Firefox: ostatnia wersja przed Quantum
From: Piotr Rogoża <imie.r.public@gmail.com>
Date: Mon, 11 Dec 2017 17:50:17 -0000 (UTC)
W dniu Mon, 11 Dec 2017 11:10:49 +0100, użytkownik radekp@konto.pl
napisał:

> A przy okazji niezły "hack" jest w FF. Jeżeli nawet wyłączymy
> aktualizacje na koncie admina, to po odpaleniu na koncie usera FF
> ściągnie aktualizacje do Quantumu i ją zastosuje.
>
> Nie wiem jak działa mechanizm, bo zobaczyłem efekt jak na koncie admina
> odpaliłem FF i nagle pojawiła się nowa wersja.
Bo to są ustawienia per użytkownik, globalne siedzą gdzie indziej. Pod
Archlinux dogrywany jest np. plik venodor.js:
https://aur.archlinux.org/cgit/aur.git/tree/vendor.js?h=firefox-developer
W robocie miałem trochę inny przypadek. FF instalowany z poziomu
administratora nie pozwalał na odinstalowanie z poziomu użytkownika ale
pozwalał na aktualizację.
Osobiście w pracy pozostałem ze starą wersją przeglądarki do czasu aż
pewne rozszerzenia zaczną na powrót działać.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com