Re: [WINNT] win7 i inne GUI? Klasyczny wygląd (czyt. wyglądający tak sam

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] win7 i inne GUI? Klasyczny wygląd (czyt. wyglądający tak samo jak win2k), inny niż ten nijaki wbudowany ponoć classic
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Fri, 8 Dec 2017 13:16:55 +0100
"Krystek" news:p0518f$mcp$1@node1.news.atman.pl

To juz  takie coś bym wolał, proste i oszczędne w stylu -
<http://fvwm.org/screenshots/2011-05-05_Susanne_Schmidt-shotgreen-900x889/screenshot.png>

Nie podobają mi się te szare (jakby monochromatyczne) obrysy okien i te owale obramowania na rogach okien jakich nie uświadczysz na szczęście w widoku classic win xp. Próbowałem zmieniać coś w schematach, kolorach pod lubuntu, ale to jeszcze nie było to co polubiłem ze starych windowsów.
To jest trend jaki ogarnął też. np firefox-a.
Porównać wygląd okna FF tak gdzieś w okolicach wersji nie wyżej niż 3.6.x a to co obślizgłe czarne g... jakie teraz prezentują wersję idące już dziesiąt numeracje i ten napływające okna jak gdzieś do konfiguracji się wejdzie - jestem wrogiem tego tzw "nowoczesnego". Styl ten co pisałeś, czyli windows classic w xp też bardzo lubię i się wcale bym nie obraził jakby go jakaś mądra głowa umiała skopiować 1:1 do linux-a. Ale co niby było nie tak z wyglądem win95? Czego nie miał co masz w classic xp? Pomijam przycisk na dolnym pasku do minimalizacji wszystkich okien (jak dobrze pamięta to w win98 to wprowadzono) i skróty które tam sobie możesz powsadzać. Czegoś tam jeszcze w win95 nie było?