Re: [WINNT] Nie mozna zmienić nazwy Nowego Folderu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie mozna zmienić nazwy Nowego Folderu
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Mon, 4 Dec 2017 02:43:09 +0100
W dniu 2017-12-03 o 04:44, PM pisze:
W dniu 2017-12-02 o 23:47, Animka pisze:
też. Pojawia się komunikat: nie ma takiego pliku, ale to jest trochę
Sprawdź czy masz cmd.exe

głupie, bo ja pewnie polecenie usunęłam w tym rejestrze. Niby da się z tym żyć. bo nazwę można zmienić Unlockerem, ale trzeba zrestartować komputer.

F2 nie działa?

Czy ktoś mądry (a jest taki miły tutaj) mógłby mi podrzucić ściągawkę co i gdzie ja mam wpisać do rejestru?

Skoro krzyczy że niema pliku, to raczej wpis jest, tylko czegoś mu brakuje.

Na google szukałam, ale chłopaki nir potrafili chłopakowi podpowiedzieć konkretów (mial taki sam problem jak ja).

Podaj adres tej strony

http://www.frazpc.pl/b/315139
Ta strona jest bardziej właściwa. Ten sam problem tylko nie Windows 8.1.

--
animka