Re: [WINNT] Zaspamowane menu start pod Windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Zaspamowane menu start pod Windows 10
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Fri, 1 Dec 2017 18:58:04 +0000
W dniu 2017-12-01 o 18:18, Marek S pisze:
Przez chwilę pomyślałem, że Twoje komentarze ni z gruszki ni z pietruszki (nie tylko w tym wątku) wynikają z tego, że może Twój czytnik jest jakiś trefny i wyświetla tylko część wątku. Ale nie... widzę, że Thunderbirda używasz, podobnie jak ja. Nie ma więc racjonalnego uzasadnienia ignorowania przez Ciebie tematyki wątków (nie tylko moich) i komentowania wyrwanych zdań ze środka dyskusji.

Daj sobie spokój z tłumaczeniem tej osobniczce czegokolwiek, prędzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne, niż Ona zacznie odpowiadać na temat. Na to niema lekarstwa, a jak komuś się uda takowe znaleźć, to powinien z miejsca otrzymać nagrodę nobla w dziedzinie medycyny.

--
PM