[WINNT] Problem z net use

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Problem z net use
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Thu, 30 Nov 2017 16:16:49 +0100
Witam,

Mamy dwa komputery i urządzenie backupujące.

1. Laptop, W10 Home, WiFi
2. Stacjonarny, W10 Pro, kabel
3. Urządzenie backupujące, Linux, na kabel. Urządzenie dostępne ze wszystkich komputerów jako \\costam, wymagana autoryzacja.

1. Łącze się przez komputer stacjonarny z urządzeniem backupującym. Po zalogowaniu net use listuje połączenia w tym w/w. Mogę użyć opcji /delete go wylogowania się.

2. Łączę się teraz poprzez laptopa. Net use pokazuje mi pustą listę choć połączenie jest ustanowione i działa.

WTF? O co tu chodzi? Co robię nie tak?

Przy okazji: czy jest jakiś sposób dla ludzi nieobznajomionych z commandline aby mogli samodzielnie wylogowywać się z zasobów w/g własnego uznania inaczej niż restarując komputer? Czy Widndows może nie przewiduje, że ktoś może chcieć wylogować się?

--
Pozdrawiam,
Marek

  • [WINNT] Problem z net use, Marek S <=