Re: [WINNT] w10 zgubił info o monitorze

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] w10 zgubił info o monitorze
From: z <z@z.pl>
Date: Fri, 24 Nov 2017 08:22:35 +0100
Przyznam że od czasu aktualizacji do w10 nic strasznego się tu nie działo. Jest to mój drugi komputer (taka dywersyfikacja) i chciałem być na czasie i umieć poruszać się w tej "nowoczesności" :-)

Niestety jest wbrew opiniom innych GORZEJ a nie lepiej niż na początku

Zawsze mogę wrócić do win7 mam legalną płytę którą dodawał Dell :-)

Coraz bardziej mi się to nie podoba

Po nocnej aktualizacji 50% zasobów CPU ciągle mi zżera
Windows Search finder host - cokolwiek to znaczy. Temperatura wzrosła i hałas oczywiście. Strach używać :-)

Gdzieś się zapodziała opcja uśpienia i hibernacji.
Ciekawe co jeszcze nie działa?

Na jakiś czas wyłączam to ustrojstwo (nie będzie mnie) gdyż tu właśnie mam pocztę i grupy :-)
PA :-)