Re: [WINNT] Kopia skrolowanego okna - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Kopia skrolowanego okna - jak?
From: "Pat" <spam@stop.com>
Date: Thu, 23 Nov 2017 13:01:35 +0100
Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:5a16a52f$0$639$65785112@news.neostrada.pl...
Pat w news:5a16a0e1$0$663$65785112@news.neostrada.pl
Jak/czym zrobić kopię okna, gdy do całkowitego
odkrycia jego treści potrzebny jest skroling?
Takiego jak np. to po prawej stronie od wyświetlanego
filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=UEcgPo2jNzo&list=UUIeRsxgia3oNEuKAuXEPh0
Taka kopia listy jest bardzo przydatna gdy trzeba
szybko zorientować się jakie filmy są na liście.
Może być w postaci pliku graficznego.
Mam bardzo, bardzo stary SnagIt, ale takich okien
nie potrafi skrolować. Nowy jest płatny, a i tak nie
wiadomo czy to poprawili. Wolałabym jakiś
prosty, darmowy.
Jeśli ktoś wie o programie, który spełnia moje oczekiwania,
bardzo proszę o informację.

screenGrab  - rozszerzenie dla firefoxa.
program: http://tinyurl.com/y9ua9ale

Bardzo dziękuję.
Na razie mi nie wychodzi, bo w powyższym przypadku
jest skrolowane okno wewnątrz skrolowanego okna
i program screenGrab uparcie chce mi skrolować
to zewnętrzne, a nie to z listą. Ale będę próbować dalej.

Nie wiem na czym polega to, że jest to rozszerzenie
firefoxa.

Pozdrawiam
Pat