Re: [WINNT] Jak kompletnie usunąć aplikację?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak kompletnie usunąć aplikację?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 21 Nov 2017 21:52:58 GMT
Witaj PawelS pawel(at)wbcd(dot)pl, 21 lis 2017 w
news:ov24j9$ks9$1@node1.news.atman.pl napisałeś/aś:

> I tak, i nie, zmiany w rejestrze równiez mozna zauwazyc.
No jasne, mi chodziło o podgląd takich zmian przy użyciu Sandboxie. Z
tego co wiem jest to możliwe. A virtualkę i Sandboxie podałem jako
możliwość instalacji "na czysto" ponieważ program już zainstalowałeś w
systemie i reinstalacja pewnie już nie wykryje wszystkich wprowadzanch
zmian.
Do porównywania zmian w rejestrze świetnie nadaje się wspomniany TU i
RegistryChangesView