Re: [WINNT] [8.1] Jak wylogować innego użytkownika?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [8.1] Jak wylogować innego użytkownika?
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Tue, 21 Nov 2017 11:12:52 +0100
Tue, 21 Nov 2017 10:28:03 +0100, w
<6bs71dtb9q900j5j001us883bt08nj8ls5@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> Pozostawione konto admina generuje obciążenia rzędu 20-50%.
> Optymalne byłoby coś w rodzaju hibernacji konta admina, no ale jeżeli nie da
> się to niech go sobie chociaż user wyloguje.

Dla potomnych:

Userowi zrobił skrypt na pulpicie:
a) logoff.ps1
$session = ((quser | Where-Object { $_ -match "Właściciel" }) -split ' +')[2]
if ($session) { logoff $session }

b) skrót logoff.lnk do:
C:\Windows\System32\runas.exe /user:Właściciel /savecred "powershell.exe -File
c:\users\użytkownik\desktop\logoff.ps1"

Na koncie usera odpaliłem powershell.exe i ustawiłem policy Unrestricted dla
CurrentUser przez setxecutionPolicy (google, bo nie spamiętałem)

Za pierwszych razem zapytał o hasło admina, potem uruchamia już bez problemu i
oby tak zostało :)