Re: [WINNT] Wyszukiwanie w TC - wykluczenie scieżki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wyszukiwanie w TC - wykluczenie scieżki
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 19 Nov 2017 10:05:49 GMT
Witaj pueblo, 18 lis 2017 w
news:5a107ac3$0$5140$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Próbuję wykluczyć folder, ścieżkę, z wyszukiwania w Total
> Commanderze, ale mnie to nie idzie.
> W polu szukaj kombinuję ze znakiem | i scieżką ale coś nie tak. Wie
> ktoś jak to się robi w TC?

Nikt nie wie, nikt nie używa. Zapomniałem że jest google - zdążyłem tylko
stierdzić, że jest to problem w TC i chyba się nie da gładko wykluczać
dowolne foldery, nawet nie z wyszukiwania, tylko z wyświetlania wyników z
nich. Za to jest niedoskonałe obejście - wystarczy zaznaczyć foldery w
których się chce szukać w głównym panelu