[WINNT] Co wybudza Windows 10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Co wybudza Windows 10?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Fri, 17 Nov 2017 12:55:01 +0100
Witam,

Zauważyłem od niedawna, że komputer sam się uruchamia. Parę rzeczy zmieniło się ostatnio w sprzęcie (inna klawiatura/mysz Logitech) i oprogramowaniu (inny sterownik Logitech, aktualizacje systemu i oprogramowania, w tym Nero) więc zapewne to one mają wpływ.

Wykonałem następującego sprawdzenia:

C:\WINDOWS\system32>powercfg -lastwake
Wake History Count - 0

C:\WINDOWS\system32>powercfg -waketimers
There are no active wake timers in the system.

Wychodzi na to, że tylko mi się wydaje, że komputer wybudza się samoczynnie :-)

Ale to pół problemu. Jeśli komputer wybudzi się "jakoś", to od sam już nie zaśnie. Plan zasilania:
- wyłącz ekran: 10min
- przełącz komputer w tryb uśpienia 30 min

Testowo uruchomiłem wersję 1 min/ 1min. Odczekałem 1min - zgasł monitor. Po drugiej nic się nie stało.

Potem ustawiłem nigdy / 1 min. Odczekałem 2 min. Nic się nie stało.

Czy da się to naprawić bez reinstalacji?

--
Pozdrawiam,
Marek