[WINNT] Jak kompletnie usunąć aplikację?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak kompletnie usunąć aplikację?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Tue, 14 Nov 2017 16:26:54 +0100
Witam,

Czy to w ogóle da się uczynić? Mam wrażenie, że praktycznie - niekoniecznie. Po odinstalowaniu aplikacji ona i tak posiada jakieś informacje z poprzedniej instalacji: np. informacja o tym, że została aktywowana.

Zrobiłem kilka eksperymentów - żaden nie zadziałał. Po odinstalowaniu odłączyłem internet, usunąłem katalogi resztkowe w ProgramFiles i %APPDATA%, usunąłem klucze z nazwą aplikacji z rejestru w:

Komputer\HKEY_CURRENT_USER\Software
Komputer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Search\RecentApps
Komputer\HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Compatibility Assistant\Store
Komputer\HKEY_CURRENT_USER\Software\SWN

...i po jej zainstalowaniu nadal pamięta, że jest aktywna... Gdzie takie rzeczy się zapisują?

--
Pozdrawiam,
Marek