Re: [WINNT] głupi ludzie od ZŁEGO XP, kontra nowocześni ludzie ze świata

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] głupi ludzie od ZŁEGO XP, kontra nowocześni ludzie ze świata od win7 w górę
From: "jedrek" <wonzespamem@won>
Date: Thu, 9 Nov 2017 14:20:51 +0100
"Olek" news:59fa4d3e$0$5156$65785112@news.neostrada.pl

Linux wciąż w jakiejś części jest zestawem "zrób to sam".
Albo jest jeszcze inaczej, ale nie będę za Ciebie odrabiać lekcji.

Zrób to sam można robić jak od kogoś posiądziesz najpierw wiedzę jak to coś tam zrobić. Z takim podejściem dlatego niestety linux jest niszowy, bo mało jest rzetelnym opracować dla przeciętnego użytkownika i potem jest "wiem ale nie powiem".

Przymusu nie ma. Nie podoba się, nie używaj.

To jest właśnie przepis dzisiejszego świata, nie wiesz, mi ci i tak nie pomożemy, siedź dalej na windowsie. Zamiast napisać jak to zrobić by pojawił się wybór odświeżania 100Hz.

Tylko nie przypisuj ludziom, którzy robią kawał dobrej roboty, intencji, na podstawie własnych domysłów, wyssanych z palca i niczym niepotwierdzonych.

Komu niby coś przypisałem? Odniosłem się do brakującej użytecznej funkcji.
Nie domysły tylko fakty. Co niby wyssane z palca? Po prostu napisałem o braku jaki mnie boli, a jako początkujący nie umiem go obejść od pstryknięcia palcem.
Jak coś stworzę od podstaw sam to nie będę musiał o nic pytać.
A że nie ja jestem twórcą linuxów to zwyczajnie pytam jak to włączyć kawa na ławę, bo nie znam tajników tego systemu. To już nawet zły win98 sprzed nastu lat bez wiedzy tajemnej przeciętnemu użytkownikowi umożliwiał ustawienie odświeżania 100Hz. Tylko tyle i aż tyle. Dziwne, że obecne windowsy w epoce ponoć LCD nadal bez problemu mają w wachlarzu odświeżania wybór 100Hz.