Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym ściągać takie filmiki? Proszę o pomoc
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Tue, 7 Nov 2017 23:17:41 +0100
W dniu 2017-11-07 o 22:26, Pat pisze:

Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości news:5a0223b8$0$5163$65785112@news.neostrada.pl...

Faktycznie napisy są i jeszcze można je ustawić na przetłumaczenie na język polski.

Teraz to ja nie wiem gdzie/jak ustawiasz (rozumiem,
że tę ikonkę) by dostać tłumaczenie na język polski.

W tym samym rzędzie ikonek, tylko wejdż w ustawienia (to kółko zębate)-przetłumacz automatycznie i wybierz język polski. Przynajmniej w tym filmiku do którego linka podałaś działa. Nie wiem jak to będzie w innych filmikach.

Tak próbowałam, ale nie zrobiłam tego do końca. Dzięki.
KLiknij w ustawieniach na ten angielski i potem na przetłumacz automatycznie. Pokaże się lista i wybierz polski. Chwilę poczekaj i napisy będa polskie. W wielu filmach z angielskimi napisami ustawiony jest tylko angielski i nie ma opcji, żeby automatycznie tłumaczył na polski. Ja już się przestaję tym bawić.

Tak btw dodam:
Jak wybieram sobie jakiś film, który chcę obejrzeć to tylko z lektorem, żeby się skupiać na ogladaniu filmu, a nie czytaniu napisów. Niektóre filmy, które mi się podobają ściągam na dysk i oglądam potem w telewizorze.
https://www.youtube.com/results?search_query=film+lektor+pl+caly+

--
animka