[WINNT] Jego Bitowość Windows

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jego Bitowość Windows
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Thu, 12 Oct 2017 00:10:21 +0200
Potrzebuję z wnętrza skryptu sprawdzić, z jaką wersją Windows (obojętnie - 7, 8, czy 10) mam do czynienia - 32 czy 64-bitową. Do dyspozycji mam: odczyt zmiennej systemowej, odczyt wartości z rejestru, odczyt z pliku, wyszukanie pliku lub katalogu, wywołanie dll-a i odczytanie zwróconej wartości - i to w zasadzie wszystko. Na razie jedyny pomysł, na jaki wpadłem, to sprawdzenie obecności HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node. Może ktoś zna jakiś inny, mniej ordynarny i bardziej pewny sposób?

JoteR