Re: [WINNT] Pytanko o DNS

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pytanko o DNS
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 11 Oct 2017 14:14:32 GMT
Witaj Grzegorz Niemirowski, 11 paź 2017 w
news:orkl9e$61i$1@node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

> Ustawienia DNS na domowym routerze nie są w żaden sposób nadrzędne.
> To ustawienie to serwer DNS z jakiego będziesz korzystał, jeśli na
> swoim komputerze wybierzesz opcję pobierania adresu serwera z DHCP.

Co do tego "jeśli" to nie rozumiem. Mam cały czas ustawione "uzyskaj
adres IP automatycznie" - i to jest rozumiem pobieranie adresu z DHCP?
Czy w takim układzie zmiana DNS w komputerze ma znaczenie, czy nie? W
routerze nic nie zmieniam, czyli jest tam cały czas DNS Netii.
Wrzuciłem to na 2 obrazkach - zmiana na DNS Google:
https://imgur.com/a/Fs3KT

Sorry wyguglałbym to sobie, tylko wszędzie opsują, jak, gdzie, co
zmienić, ale nikt nie wspomina o tym, jak to się ma do sposobu łacznia z
netem.