Re: [WINNT] przypisanie ciągu znaków pod klawisz myszki

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] przypisanie ciągu znaków pod klawisz myszki
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 10 Oct 2017 10:19:37 GMT
Witaj ToMasz, 10 paź 2017 w news:orhp1i$ud6$1@dont-email.me
napisałeś/aś:

> witam
> jest zwykły komputer z win7, działa na nim pewien (niedostępny za
> darmo) program, w którym co jakis czas, osoba patrząca na wyniki
> musi z na klawiaturze komputera wybrać sekwencje 3 znaków. Np WGP
> albo AHL albo EVQ. po setnym razie, można się "machnąć" co pociąga
> dalsze spowolnienie działania, bo trzeba wyjaśniać, że palec się
> omsknął - idż dalej Czy nie można by takiej sekwencji podpiąć pod
> klawisz myszki? Tak czy siak, myszka ma 5 klawiszy - więc miejsce
> jest. Sprawdzałem sterowniki ( dołączony program) i co prawda jest
> [...]

To podsuwam. Czy to musi być z myszy? Nie można wklejać CtrlV? Wtedy
jakiś zaawansowany schowek...
Widziałem kiedyś, że ludzie robią cuda z Autohotkey. Na 100% da się
napisac jakiś skrypcik - albo znaleźć, bo ktoś już pewnie taki napisał.
Jest multum programów do myszy:
https://tinyurl.com/y7qfycwz

Np. taki rozbudowany: X-Mouse Button Control - wygląda na to że da radę
(nie używałem)
Albo tu jest taki mały - z opisu wynika że ok:
https://realityripple.com/Software/Applications/Mouse-Manager/
Nawet zainstalowałem, ale mam dwuprzyciskową mysz, więc nie wiem, czy
da radę.
Tylko nie wiadomo, czy w konkretnym programie takie akcje zadziałają.
Trzecia sprawa - może przypisać jakąś kombinajcję klawiszy do tych
triad. Tylko czy to dużo pomoże? Wciskanie dwóch klawiszy na raz
zamiast trzech po kolei?
W sumie też by mi się coś takiego przydało czasami...