Re: [WINNT] Wyłączanie monitora podczas odważania video. Jak to _WŁĄCZYĆ

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wyłączanie monitora podczas odważania video. Jak to _WŁĄCZYĆ_
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Wed, 4 Oct 2017 12:23:45 +0200
W dniu 2017-09-16 o 21:12, z pisze:
Zazwyczaj w pytaniach chodzi o nie przeszkadzanie w oglądaniu a ja chcę żeby monitor się wyłączał. Notorycznie mam odpalony albo tuner tv, albo leci coś z pliku, albo na www np. horizon.go. W którym miejscu to się włącza. Opcje zasilania przekopałem bo tam zazwyczaj kierują porady.
Windows7

Mój monitor ma taką funkcję, że sam usypia/wyłącza się niezależnie od ustawień komputera. Ma taki czujnik, czy ktoś przed nim siedzi. Jak nie siedzi, to wyłącza się po zadanym czasie.