Re: [WINNT] Group Policy, Win 7, folder redirection

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Group Policy, Win 7, folder redirection
From: "Michal M. Lechanski" <michal@doriath.eu>
Date: Sat, 30 Sep 2017 18:28:09 +0100
W dniu 28/09/2017 o 11:53, Grzegorz Niemirowski pisze:

> https://support.microsoft.com/en-us/help/2799904/folder-redirection-policy-is-not-applied-to-a-network-share-after-you
> https://support.microsoft.com/en-au/help/947222/when-you-redirect-the-documents-folder-on-a-windows-vista-based-or-win

Widziałem to. Niemniej dziękuję.

> Czy było coś ciekawego w dzienniku zdarzeń na tym 32-bitowym Windowsie?

W zasadzie nic konkretnego. Komunikat że nie może rozpoznać struktury
katalogów albo coś podobnego. W każdym razie googlowanie tego
najczęściej sugerowało nieprawidłowe prawa dostępu.

Przyczyny problemu pozostały nieznane, a że nie miałem już czasu na
dalsze szukanie więc przekierowanie zrobiłem aplikując odpowiednie
zmiany w rejestrze za pomocą skryptu logowania. Działa, a ja się zająłem
czymś innym.

Dziękuje za zainteresowanie.

--
Michał