[WINNT] Samoczynne zamknięcie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Samoczynne zamknięcie
From: Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
Date: Tue, 19 Sep 2017 21:05:58 +0200
Jest możliwość sprawdzenia (log?) z jakiego powodu zamknął się sam system? Win7 32. Jest to komputer z win7, który steruje maszyną. Kilka lat żadnych problemów. Tak bardziej z ciekawości co się stało. Ze strony maszyny nic nie mogło wywołać takiego zachowania. Tyle co zobaczyłem to zamykające się otwarte programy, napis zamykanie systemu. Po tym zamknięciu uruchomiłem ponownie i tak teraz czeka. Nie chcę wyłączyć bo jeżeli jakieś logi zapisuje to może je stracę.

Robert