[WINNT] Niebezpieczna imitacja wikipedii

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Niebezpieczna imitacja wikipedii
From: Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
Date: Fri, 15 Sep 2017 23:08:49 +0200
W Google poszukałem coś o kernelach, jeden z pierwszych wyników była to "Wikipedia" jak myślałem. Kaspersky zablokował mi. Zdziwiłem się, jak to? blokuje tekst? Pod wirtualnym linuxem też mi zablokował, na króko odblokowałem i rzeczywiście, był tam jakiś program. Namieszał mi w Firefoxie. Jak się okazało ta "wikipedia" była fałszywa - tylko zaczynała się nazwą Wikipedii, kończyła się mevn.net, a zwykle patrzy się na początek, bo potem jest dalszy url.