Re: [WINNT] [Thunderbird]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Thunderbird]
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Thu, 14 Sep 2017 09:44:29 +0200
Tue, 12 Sep 2017 15:30:25 +0200, w
<59b7e17d$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

> Właśnie kliknąłem "odpowiedz" i wysłało na grupę. :-)
> Spróbuj może dostosować sobie przyciski. Ja używam zawsze "odpowiedz" i
> w zależności od tego czy jestem kursorem w poczcie czy na grupach
> wstawia mi zawsze dobrze. Kilka lat temu coś grzebałem w przyciskach bo
> miałem podobny problem ale później już same aktualizacje.

Może doprecyzuję -- chodzi mi o odpowiadanie grupie emailowej z @googlegroups.
Teraz po wciśnięciu Odpowiedz wstawia mi adres autora zamiast grupy
@googlegroups.
1. Ctrl+R nie działa (tzn. działa jak wyżej).
2. Prawoklik na Odpowiedz nic nie daje, najwyżej mogę sobie wyciągnąć przycisk
Odpowiedz grupie na pasek.