Re: [WINNT] Windows 10 po poprawkach/aktualizacji - zwolnił, nawet zegar

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 po poprawkach/aktualizacji - zwolnił, nawet zegarek systemowy
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Fri, 1 Sep 2017 22:04:16 +0200
W dniu 2017-08-23 o 20:20, Irokez pisze:

Chyba wrócę do fabryki (Win 10 rev. 15-cośtam) i zaktualizuję do 1607 bo to ostatnia poprawna wersja Win 10.
Błąd działania usługi BITS niepotrzebnie pchnął mnie do upgrade 1703.

Tak dla potomnych.
Wychodzi na to, że 15xx => 1607 => 1703 to nie to samo co od nowa 1703
Maxymalnie wqr..y w końcu wlazłem w recovery, i wybrałem przywróć do fabryki.

Mocno się zdziwiłem, jak przywrócił do świeżynki Win 10 ale w wersji 1703.

No ale... nagle poprawiła się rozdzielczość ekranu, usypianie działa poprawnie, Bubble Witch 3 Saga która działała w mocno zwolnionym tempie teraz śmiga, zegarek działa dobrze... Nie miałem tam nic, co by mogło tak udupić system jak pisałem (poczta, przeglądarka netu, zdjęć, dwie logiczne gierki ze sklepu, o taki tablecik do poczytania czegoś w wyrku lub w trasie). A kolejne poprawki na poprawki zabiły ten system.

Zdrówko

--
Irokez

  • Re: [WINNT] Windows 10 po poprawkach/aktualizacji - zwolnił, nawet zegarek systemowy, Irokez <=