Re: [WINNT] LightScribe - jakim programem? DVD Sony AD7230S

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] LightScribe - jakim programem? DVD Sony AD7230S
From: TurboPascal <turbopascal60@gmail.com>
Date: Mon, 28 Aug 2017 06:53:39 -0700 (PDT)
W dniu 28 sierpnia 2017 12:51:37 użytkownik JaNus napisał:

> nawet nie wiem, czy on obsługuje LightScribe

Przecież można ją kupić w Amazonie, ebay'u i Allegro. Wszyscy podają
szczegółowe dane techn.
Gdyby taka funkcjonalność było - na pewno by się tym chwalono, a skoro się nikt
nie chwali,
to wniosek jest oczywisty…  Kiedyś przed laty za pośrednictwem znanego portalu
pobrałem
kilka kolekcji piosenek franc. (prawie 200 szt.) - przesłuchałem, wybrałem 82 i
pół min.
najbardziej wpadających w ucho, wyszukałem ładny obrazek z paryską wieżą,
zrobiłem 10 egzempl.
i rozdałem w prezencie. Wszyscy się bardzo ucieszyli… (przynajmniej tak mówili).

Wtedy odpowiednie nośniki były w ciągłej sprzedaży. Na stoisku o dług. 10m i
wys. 2m zawsze gdzieś się
tam poniewierały w jednym miejscu… Dziś są tylko na Allegro: CD po 10zł, DVD
trochę tańsze.
Technologia raczej na wymarciu…