Re: [WINNT] [OT] Jak zrobić pasek przewijania o szerokości ćwierć piksel

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] Jak zrobić pasek przewijania o szerokości ćwierć piksela?
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Fri, 25 Aug 2017 23:20:04 +0200
W dniu 2017-08-24 o 22:21, Animka pisze:
W dniu 2017-08-22 o 21:35, Tomasz pisze:

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał

Okienko pojawia się na skutek zainstalowana blokera reklam. Nie oczekuj, że jak zainstalujesz jeszcze jeden bloker (uBlock) to to okienko zniknie. U mnie ta strona działa poprawnie z uBlockiem, więc pewnie wykrywa Ci tego pierwszego. Nie wiem co tam masz, AdBlock Plus?

Po zainstalowaniu uBlock wyłaczyłem AdBlock Plus.
Może powinienem go totalnie usunąc z systemu?
Możesz usunąć z folderów Mozilli FF też i z profilu osobistego.
W razie czego łatwo zainstalujesz jeszcze raz.

Z czego? OK.
Gdzie to jest? (proste pytanie o lokalizację)
... jak znajdziesz profil to dalej gdzie, jaki katalog?

:))))

PS. nie szukaj, podasz o ile uda Ci się znaleźć, będzie to w !!!najgorszym!!! przypadku coś innego. Tego szuka się inaczej (poprzez config).

--
Artur