Re: [WINNT] Lista słów występujących w tekście - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lista słów występujących w tekście - jak?
From: goomish <tomasz.zenger@gmail.com>
Date: Mon, 14 Aug 2017 09:51:57 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 18:39:41 UTC+2 użytkownik EZ napisał:
> Użytkownik "ąćęłńóśźż" <nie@dla.spamerow> napisał w wiadomości
> Przy okazji zapytaj może na grupie .tlumaczenia. ?
> Napisałam, dla zasady, ale odpowiedzi się nie spodziewam.
> Tam wysyłane są przeciętnie 2 newsy na miesiąc.
> Na wypadek gdyby ktoś chciał mnie odesłać, polskie grupy
> zajmujące się kiedyś różnymi office'ami już umarły.
>
> Może jednak tutaj, wśród komputerowców, doczekam
> się jakiejś rady.
>
> Pozdrawiam
> EZ

Spróbuj makrem. Na przykład takim jak na tej stronie:
https://blogs.technet.microsoft.com/heyscriptingguy/2006/06/28/how-can-i-get-a-list-of-the-unique-words-used-in-a-microsoft-word-document/

Łatwo nie będzie :-). Makro trzeba uruchamiać z innego (np. pustego) dokumentu
Worda i za każdym razem edytować/zmieniać ścieżkę do "podliczanego" pliku. Tyle
dobrego, że działa - sprawdziłem u siebie :-)

PS. To oczywiście tylko jedno z możliwych rozwiązań. Klikałem tylko na pierwsze
dwa linki, może dalej jest coś jeszcze lepszego...
https://www.google.pl/search?q=how+to+list+all+words+in+a+document