Re: [WINNT] Letni offtop o XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Letni offtop o XP
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Thu, 3 Aug 2017 08:33:28 +0200

Użytkownik "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml> napisał w wiadomości news:598276df$1$15199$65785112@news.neostrada.pl...
artiun w news:597d3023$0$15210$65785112@news.neostrada.pl
[..........]
na 7 nie
przejdę bo chcę mieć  kontrolę nad systemem. Koniec, kropka.

jedyna sprawa,ktora mnie neci ku w7 x64 jest chec zobaczenia wreszcie tych oszalamiajacych 8 giga ramu w laptopie, xp nie pozwala niestety, tylko 2 z kawalkiem.

Ja mam 3.5 (fizycznie 4), więcej na razie być nie może. Może, jakbym miał XP-64, ale na razie nie mam jak spróbować.
Dell M4400.
Natomiast programy... No, tu coraz cześciej 2 giga jest za mało.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.