Re: [WINNT] Jaki program do konwertowania audio?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jaki program do konwertowania audio?
From: robot <adresfalszywy@onet.pl>
Date: Wed, 2 Aug 2017 10:30:00 +0200
W dniu 2017-08-01 o 19:36, PureNick pisze:
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie JaNus
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
Możecie polecić coś, pod W-10, czym możliwe będzie konwertowanie muzyki
z różnych-na-różne formaty? Miałem kiedyś jakiś niezły, acz diabli go
wzięli z kompem... Pamiętam, był darmowy, ale jak się nazywał to już
zapomniałem, bo kawałek czasu minął.

LL2MP3:
http://stols.com/net/ll2mp3.html

Format Factory:
http://www.pcfreetime.com/formatfactory/index.php?language=en

Tego pierwszego nie znam.
Ale też polecam Format Factory.
Albo AIMP [coś jak WINAMP] którego zaletą jest prostota.
Z obu korzystam od dawna i jestem zadowolony.