Re: [WINNT] Problem z Messengerem pod XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z Messengerem pod XP
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Sun, 30 Jul 2017 19:05:34 +0200

Użytkownik "goomish" <tomasz.zenger@gmail.com> napisał w wiadomości b156daca-efe0-48ac-a224-338cb8353bbb@googlegroups.com">news:b156daca-efe0-48ac-a224-338cb8353bbb@googlegroups.com...
Kiedyś używałam Messengera pod Win XP Pro codziennie.
Teraz muszę do tego wrócić, ale od tego czasu WinXP
został zainstalowany na tym komputerze od  nowa.

Przy próbie Sign In otrzymuję wskazówkę o konieczności
wyłączenia firewall, ale to nie pomaga.
Czy na liście services.msc /s powinien być Messenger?
Jeśli tak, to jak spowodować żeby był?

W XP jest, od (OIDP) XP2 domyślnie wyłączony, bo niezbyt bezpieczny.
O ile chodzi Ci o stareńką usługę Messenger do przesyłania krótkich
komunikatów między komputerami w LANie

Przez klika lat używałam na 2 różnych komputerach z Win XP Pro SP3.
Chodzi o chat oczywiście.

Pozdrawiam
EZ