Re: [WINNT] Sprawdzenie spójności

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Sprawdzenie spójności
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Sun, 23 Jul 2017 09:56:09 +0200
PODSUMOWANIE

Biorąc pod uwagę, że:
- nie mam w tej chwili czasu na zainstalowanie systemu
  i aplikacji od nowa
- testy SMART i HDTune pokazały, że przyczyną nie jest
 sam dysk (fizycznie)
- istnieje ryzyko uruchamiania się CHKDSK, o którym
  słyszałam nie tylko od Kol. Olafa
postanowiłam skorzystać z informacji na stronie
http://www.tomshardware.co.uk/forum/16958-45-runs-disk-check-boot
czyli wpalcowałam chkntfs /x c: w okienku nCMD i zrestartowałam
komputer.
Po restarcie CHKDSK się nie pokazał, ale wcześniej nie pokazywał
się za każdym razem.

Moja wątpliwość jest taka, czy wystarczy takie jednorazowe wprowadzenie
powyższej komendy? Czy nie powinna się ona znaleźć w jakimś batchu
uruchamianym automatycznie przy zamykaniu/otwieraniu systemu?
Jeśli tak, to jak to zrobić?

Dziękuję za wszelką pomoc i pozdrawiam
EZ