Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Prosta operacja na pliku .mp3 - jak?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Sat, 8 Jul 2017 21:13:03 +0200
Przy pomocy windowsowego rejestratora dźwięku utworzyłam,
tak jak poprzednio, plik silence-4sek.wav o długości poniżej 4 sek.
Następnie programem Freemake Video Converter przerobiłam
ten plik na silence-4sek.mp3.

Wykorzystując narazie tylko to co wcześniej w tym wątku napisał
grapeli23, zrobilam następujący eksperyment:
1) utworzyłam listę z automatycznym przetkaniem nazwą silence-4sek.mp3
(for %i in (*.mp3) do @echo file '%i' & @echo file 'silence-54ek.mp3') >
mylist.txt,
a następnie nie mając lepszej wersji ffmpeg wykorzystałam, tak jak poprzednio,
tę wynikającą z zainstalowania programu
Pazera_Free_WMA_to_MP3_Converter_32bit.exe
i utworzyłam plik output.mp3.
Wynik był taki jak poprzednio, odtwarza się tylko pierwsze słowo.
Gdyby był potrzebny zapis okienka cmd, to mam skopiowany w Notatniku.
2) zrobiłam tak jak w p.1, z tym, że zamiast automatycznego przetkania
plikiem silence-4sek.mp3 przetkałam automatycznie jakimś plikiem mp3
z tej samej grupy co te łączone.
W tym przypadku chociaż zapis w okienku cmd zawierał linie na zółto
i na czerwono, to powstały plik output.mp3 jest prawidłowy, Zamiast
ciszy słychać przetkane słowo. Zapis z okienka cmd mam też w Notatniku.

WNIOSEK: problem stwarza plik silence-4sek.mp3 i gdybym miała taki sam
plik mp3 z ciszą jak te z łączonej grupy, to sprawa byłaby załatwiona.

Co o tym myślicie?

Pozdrawiam
EZ