Re: [WINNT] Letni offtop o XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Letni offtop o XP
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Mon, 31 Jul 2017 22:17:09 +0200
On Mon, 31 Jul 2017 17:12:03 +0200, z wrote:

> Ciach.
>
> Bo mam peryferia działające tylko pod XP. Bo nawet karta dźwiękowa
> SB1024 nie posiada poprawnych sterowników z takimi samymi
> funkcjonalnościami.

Ok, to jest jakiś argument. Choć zastanawiam się czy te funkcjonalności to
naprawdę takie kill ficzery czy po prostu tak Ci się zdaje i za 10 PLN
dałoby się kupić inną dźwiękówkę, która by Linuks wspierał.

> Bo jest szybki i wystarcza do danego zastosowania
> Booooo. Powodów jest tysiące :-)

Antypowodów też jest tysiące. Czy nie masz problemów z www? Czy używasz
aktualnych wersji oprogramowania? Czy wspiera szybkiego pendrajwa? Czy da
się podłączyć współczesny telefon? Itd.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka