Re: [WINNT] Problem z Messengerem pod XP

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Problem z Messengerem pod XP
From: goomish <tomasz.zenger@gmail.com>
Date: Sun, 30 Jul 2017 09:56:23 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 30 lipca 2017 16:46:41 UTC+2 użytkownik EZ napisał:
> Kiedyś używałam Messengera pod Win XP Pro codziennie.
> Teraz muszę do tego wrócić, ale od tego czasu WinXP
> został zainstalowany na tym komputerze od  nowa.
>
> Przy próbie Sign In otrzymuję wskazówkę o konieczności
> wyłączenia firewall, ale to nie pomaga.
> Czy na liście services.msc /s powinien być Messenger?
> Jeśli tak, to jak spowodować żeby był?

W XP jest, od (OIDP) XP2 domyślnie wyłączony, bo niezbyt bezpieczny.
O ile chodzi Ci o stareńką usługę Messenger do przesyłania krótkich komunikatów
między komputerami w LANie

> Instalacja MSN Messenger 7.5 nie pomogła.

Bo to po pierwsze zupełnie co innego niż ww. usługa messenger. A po drugie już
od kilku lat MSN Messenger nie działa, został wyłączony. Jego funkcje przejął
Skype.
https://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Messenger_service

--
goomish