Re: [WINNT] re-instalacja Win. XP-ka

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] re-instalacja Win. XP-ka
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Sat, 29 Jul 2017 07:20:09 +0200
Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
news:597bba47$0$651$65785112@news.neostrada.pl...

A pytanie brzmi: XP się zbiesiło, i zastanawiam się nad reinstalacją
O-eS'a, lecz nie wiem, czy ona zostanie zaakceptowana przez ludzi z
Redmond? Bo, jak słyszałem, są jakieś problemy z aktywacją systemu, nie
działa już taka via internet, i konieczna jest telefoniczna.
Osobiście instalowałam XP Pro na komputerze mojej koleżanki.
Komputer z Win XP Pro OEM kupiony w 2007 r.
Wpierw sformatowałam wszystkie partycje. Instalacja przebiegła
bez problemu.

A jeśli aktywacja telefoniczna będzie konieczna, to jak to się robi?
Aktywacja telefoniczna jest banalna, ale wymaga chwili czasu.
Wybierasz aktywację telefoniczną. Dzwonisz pod podany  numer.
Odpowiada automat. Zostaniesz poproszony o wpalcowanie
na telefonie ciągu cyfr w grupach, które odczytujesz z ekranu.
Po chwili oczekiwania słyszysz w telefonie inny ciąg znaków w grupach,
które wpisujesz w odpowiednie pola na ekranie. To wszystko.

Powodzenia.

Pozdrawiam
EZ

---
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez
oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com