Re: [WINNT] [ot] ikony skrotow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] ikony skrotow
From: "1634Racine" <mnjfmr@j.cbqebml>
Date: Thu, 13 Jul 2017 21:34:33 +0200
goomish w dbbfb52c-b863-4e84-9a08-9fdee002ea1d@googlegroups.com">news:dbbfb52c-b863-4e84-9a08-9fdee002ea1d@googlegroups.com
[...........]
tylko przykladowo i nie ma znaczenia, ze akurat takie pliki:
pewne skroty tworza sie prawidlowo -> http://i.imgur.com/ucORDr4.png
a pewne tak --> http://i.imgur.com/nx6o1Ri.png
wejscie w "zmiane ikony" prawoklikiem  (gdy skrot ma nieprawidlowa
ikone)  daje najczesciej to -->   http://i.imgur.com/O3Zydlj.png
Na moje, to skrót do pliku .dat ma domyślną ikonę dla nieznanych typów
plików (HKEY_CLASSES_ROOT\Unknown).

w samej rzeczy, tak wlasnie jest. Ale tez taka ikone ma sam plik *.dat, wobec tego wszystko jest w porzadku. Skrot ma ikone pliku macierzystego. I tego oczekuje po zachowaniu dowolnego pliku i jego skrotu.

Co do plików .sol - wygląda na to,
że kiedyś miały skojarzoną aplikację
ale już nie mają (nie została
prawidłowo odinstalowana)

ale z kolei plikow *.dat jest od licha i troche w systemie, w katalogow masy programow sa takie pliki i nijak nie mozna powiedziec, ze plik *.dat jest skojarzony z jakims jednym programem - a jednak zawsze skrot do niego zachowuje ikone pliku *.dat

albo zaginął plik zawierający prawidłową ikonę,

ale jak widac na screenach:
i plik *.dat, i *.sol maja sie dobrze: kazdy zawiera wlasna ikone (to prawda, sa identyczne, ale to nie ma znaczenia)

btw:
nie fiksujmy sie na plikach sol i dat; to sa tylko przyklady na to, ze pewne pliki u mnie - posiadajace wlasne ikony - daja skroty rozne: jedne zachowuja ikone pliku macierzystego, inne nie.
Pytam:
dlaczego tak jest.