Re: [WINNT] jak ... Skajpa

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak ... Skajpa
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Wed, 28 Jun 2017 20:21:43 +0200
W dniu 2017-06-28 o 18:43, EZ pisze:
Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:5953d931$0$643$65785112@news.neostrada.pl...
Zrób reset - przytrzymaj Power aż do przeładowania (10..15s) puść dopiero jak wibra bzyknie - pojawi się startowy NOKIA). Nie wiąże się to z utratą danych. Jeśli masz włożoną SD to po takim restarcie zapyta czy przeskanować (daj Tak), chwilę potrwa.
Dawno już nie robiłam żadnych operacji typu reset na smartfonie
i nie pamiętam, która nie powoduje utraty danych, a która zeruje
wszystko. Zanim nie wrócę do opisu tych rzeczy, nie bedę ryzykować,
za dużo miałabym do odtwarzania. Skype nie jest tego wart.
Zresztą nie zdziwiłabym się gdyby nagle sam wrócił do prawidłowego
działania. Tak się stało ze Skypem na kompyterze z Windows XP Pro SP3,
Od 2 mniej więcej dni działa prawidłowo. Oby tak dalej.
Są 3 opcje. Zamykanie normalne - zamknij system. Reset - coś jak wciśnięcie klawisza reset na obudowie PC (o ile dobrze podpięty), o tym piszę. I ostatnia opcja znana z PC, recovery czyli przywrócenie ustawień fabrycznych. To ostatnie masz w opcjach systemowych, jest możliwość inna, ale wymaga świadomego działania, a kombinacja nie jest przypadkowa. Problem jest w tym, że kumaci/kumaci inaczej różnie to nazywają. Stąd obawy by zrobić prosty reset poprzez przytrzymanie power :)
Gwarantuję, że nic Ci nie zginie.

Co by nie marudzić na brak ergonomii. Teraz odwrotnie, nie ma chyba takich idiotów, którzy w momencie kiedy obok telefony do kieszeni włożę zapalniczkę spowoduje wykasowanie z niego danych (bo kucnąłem, schyliłem się ..) :)

Z ciekawości - napisz czy pomogło. Inna rzecz, daj namiary na skype. Miałem podobnie, działa w tle (nie ma ekranu). Próbuję odebrać przychodzące, wtedy ładowała się aplikacja i wylatywała. Wtedy uruchamiałem ręcznie i oddzwaniałem.
Nie wiem co rozumiesz przez namiary na Skype'a na smartfonie.
Chyba wersji nie da się od odczytać po zainstalowaniu. W tej chwili i tak nie
byłoby to możliwe, bo Skype się od razu wywala.

Da się - ale musi być uruchomiony :) Da się sprawdzić w sklepie - jak masz włączone aktualizacje to będzie to ta wersja ze sklepu.

Ciekawostka :) Nie można zrobić zrzutu ekranu ze Skype. Power Up + Power.

--
Artur