Re: [WINNT] Pulpit zdalny a rozdzielczość ekranu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pulpit zdalny a rozdzielczość ekranu
From: damzurek@gmail.com
Date: Tue, 27 Jun 2017 03:38:54 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 26 czerwca 2017 13:18:12 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> Jaki "pulpit zdalny"?
> Masz na myśli mstsc?
> Jaki host?
>
> Przecież tam możesz ustawić rozdzielczość jaką chcesz. Chyba, że jakaś
> stara wersja i podpinasz się do WinSRV2000 - wtedy był trochę problem.
>

> --
> Pozdrawiam.
>
> Adam

To może opiszę jeszcze raz.
"Serwer" postawiony na win10.
Łączę się z nim za pomocą Team Viewer.
Jak podłączę monitor po HDMI to karta zmienia rozdzielczość na jaką mi się
podoba.
Po odłączeniu HDMI , karta zmienia rozdzielczość i mamy na 800x600.
Kiedy wchodzę do właściwiwości ekranu przez Team Viewer to nie mogę nic
zmienić.
Rzut pod linkiem
https://drive.google.com/open?id=0B5_iLVDszHpTNzlxZUMyNlVfWU0