Re: [WINNT] [xp] Nieprzerwane obciazenie procesora (ok 50%)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [xp] Nieprzerwane obciazenie procesora (ok 50%)
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 24 Jun 2017 15:00:23 +0200
ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow> napisał(a):
OK:
Start -> All Programs - Administrative Tools -> Services.
Zatrzymałem ''Automatic Updates' i od razu mielenie procka spadło z 50%
do niemal zera, czyli miałem nosa (wspomożonego internetem) i czy samo
przestanie po jakimś czasie (załaduje wszystkie poprawki?), czy trzeba
wyłączyć.

Skoro zatrzymałeś a pozostawiłeś tryb uruchamiania na Automatyczny, to na pewno będziesz mieć spokój do czasu najbliższego restartu. Po restarcie problem może powrócić jeśli WU nie zdołało czegoś zainstalować.

Czy jest to związane z uwolnieniem przez MS (wczesniej
płatnych) poprawek do win xp?

Bardzo możliwe, inaczej raczej usługa WU nie miałaby czego mielić. Pewnie któraś z poprawek sprawiała jakieś problemy. Warto zajrzeć do logów WU (C:\Windows\WindowsUpdate.log).

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/