[WINNT] Znaki w wiadomościach

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Znaki w wiadomościach
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Wed, 21 Jun 2017 18:04:10 +0200
Znowu mam jakieś zamieszanie w ustawieniach formatu
poczty i grup dyskusyjnych. Od paru dni we wszystkich
przychodzących e-mailach i newsach mam krzaki i muszę
ręcznie zmieniać w Widok -> Kodowanie z Europa Środkowa
(ISO) na więcej i potem Unicode (UTF-8).
Kiedyś ktoś mi zwrócił uwagę, że źle wyświetlają się moje
newsy i wtedy w OE6 -> Narzędzia -> Opcje -> WYSYŁANIE
zarówno w Format wysyłania poczty jak i w Format
wysyłania do grup dyskusyjnych zaznaczyłam w Ustawienia
zwykłego tekstu MIME, brak kodowania, bez zaznaczenia
przy Zezwalaj na 8-bitowe znaki w nagłówkach.
Jak mam to ustawić dla poczty i newsów PRZYCHODZĄCYCH?
Chciałabym by wyświetlanie było prawidłowe bez względu
na to jak wysyła nadawca, o ile to możliwe.

Nadal używam Windowsw XP Pro SP3. Jako przeglądarkę
używam FireFox.

Bedę wdzięczna za wskazówki.

Pozdrawiam
EZ