Mamy w planach w firmie zmianę pewnego komputera na nowszy i
wydajniejszy model. Ten obecny niestety już dusi się (tak twierdzi jego
użytkownik i zarazem osoba decyzyjna w kwestiach zakupowych; jest
skłonna do zakupu nowego sprzętu). Na tymże kompiku był w gratisie
zainstalowany pakiet MS Office (to DELL z legalnej dystrybucji z
gwarancją 3YNBD). Ten Office to była oczywiście wersja OEM, którą trzeba
było aktywować po aktywacji systemu, przy pierwszym użyciu.
Do ewentualnego nowego komputera również będziemy chcieli zainstalować
Office'a Microsoftu (na innych komputerach w biurze są OpenOffice /
LibreOffice). I tu nasuwa się następujące pytanie. Jak ma się sprawa z
takimi licencjami? -
<https://sklep.newagehardware.pl/pl/p/Oryginalna-fizyczna-licencja-Microsoft-Office-2016-dla-Uzytkownikow-Domowych-i-Malych-Firm-3264bit-PL-PKC-Salon-Warszawa-Natychmiastowa-Wysylka/23090725>
(link znaleziony przez Ceneo)
Z taką licencją można co 90-dni przeinstalowywać pakiet na inny
komputer. Czy te klucze licencyjne odzyskane, odkupione od firm, które
przestały korzystać z pakietu Office (rozumiem, żeby uwolnić taką
licencję trzeba pakiet w całości odinstalować z systemu) dają się bez
problemu aktywować na innych maszynach? Warto kupować?
Bo płacenie kilkuset złotych abonamentu za Office 365 to trochę
nieopłacalne jest...
K.
--
http://www.krystek.art.pl/
|