Re: [WINNT] Słownik nie działa Chrome

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Słownik nie działa Chrome
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 10 Jun 2017 01:21:25 +0200

Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:ohf857$1ivu$1@adenine.netfront.net...
Wejść w jakieś opcje tej przeglądarki i ustawić, żeby nie sprawdzał
pisowni itp.

Jak boli Cię noga, to też idziesz do chirurga żeby ją uciął?

W końcu jak ząb boli, to dentysta go wyrywa :))

No w sumie też fakt, Ona zapewne podobnie postąpiła z głową :)

Paczpan, jak my się dobrze rozumiemy!

PS U mnie w przeglądarce występuje ten problem (Opera 12.18 - najlepiej mi podchodzi interfejsowo), że gdy chyba się jakiś bufor przepełni, a to z powodu gier flash, co obciąża pamięć na tyle, iż przeglądarka dostaje pie...lca, zanim się wywali, to czasem wszystkie słowa mi podkreśla, bo jej się słownik chyba nie mieści. Restart likwiduje problem, ale flaszki dają przeglądarce tak w dupę, iż to potrafi niekiedy już po paru minutach zdechnąć. Przełączniki /PAE i /3GB dużo dają, bo rzadziej wypada, ale któryś ze sterów w systemie mi zdechł, bo się konfliktuje i grafika mi wywala 0x8E nv4_disp.dll. Sprzzęt sprawdzony, sprawny. bez przełaczników skłonność do padaki daleko mniejsza, ale przzeglądarka potrafi po paru minutach się zatkać. Jednym z pierwszych objawów jest niewłaściwe działanie autokorekty. Chyba wylutuję chipa grafiki (Quadro FX 770M) i nie będzie się sypało, Konononowicz mode - nie będzie niczego.

--
Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
(C) Zygmunt Freud.

PS2 - nie poprawiać, nadmiarowe "no" dodałem rozmyślnie.