[WINNT] Windows 10 - restart eksploratora po kliknięciu prawą myszą.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 - restart eksploratora po kliknięciu prawą myszą.
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Thu, 8 Jun 2017 22:06:51 +0200
Witam.

Mam takiego laptopa Asus kumpeli. Przyniosła abym poinstalował co trzeba.
Fakt że zastałem śmieć Avasta, ale szybko go wywaliłem. Laptop zaczął chodzić normalnie a nie jak i486 z 1MB RAM i zainstalowanym Windows 8 na pamięci taśmowej.

Poszedł potem też w kosz McAfee, parę śmieci Asusa.
No i teraz mam tak.
Na pulpicie dokument Worda. Chciałem sobie sprawdzić jak go otworzy WPS Office, więc klikam prawym guzikiem aby z menu wybrać, za pomocą czego go otworzyć.
Niestety, ekran robi się czarny, eksplorator restartuje, menu niet.

Wchodzę w Eksplorator plików, na dysku szukam plik, prawo klik - czarno i restart eksloratora, znika otwarte okno Eksplorator plików Klikam prawym na cokolwiek - DOC, PDF, BMP,.... czarno przed oczami, restart eksploratora, znika otwarte okno Eksplorator plików.

O co kaman?
Kliknięcie prawym na ikony programów tego nie robi (Chrome, Dropbox, Skype, itp) a jedynie na dokumentach i obrazach.

--
Irokez