Re: [WINNT] Windows 10 i ekran dotykowy w przeglądarce - menu rozwijane

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 i ekran dotykowy w przeglądarce - menu rozwijane
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Mon, 29 May 2017 22:38:07 +0200
W dniu 2017-05-29 o 22:25, Irokez pisze:
Witam.

Męczę się na tablecie ale może coś nie wiem. Weźmy na przykład Aliexpress.

Microsoft EDGE - kliknięcie w zaloguj się otwiera i natychmiast zamyka
menu. Wylogowanie się to też ćwiczenie na szybki refleks aby zdążyć
kliknąć logout.

Może w ustawieniach musisz ustalić czas.

Chrome - reaguje poprawnie. Za to wyszukiwarka Google jest bezużyteczna.
Klikam na pole wprowadzania tekstu do wyszukiwania i po wpisaniu
pierwszej litery na klawiaturze ekranowej następuje natychmiastowe jej
zamknięcie i wyszukanie wyników na wpisaną literę.

Jak google jest domyślną przegldarką to w tym swoim Chrome masz ustawienia i możesz odznaczyć, żeby Ci podpowiadał wyszukiwanie. Czy jakos tak.

Firefox - działa wszystko dobrze ale jest tak strasznie wolny że nie
chce się go wcale używać (Atom Z3735 i 2GB RAM)

Ja z tabletu korzystam tylko przez Wifi w domu (nie zabieram tabletu ze sobą, bo za ciężki) i Firefox mi śmiga szybko.

Da się naprawić Edge lub Chrome? Firefox nie nadaje się do pracy na
takich tabletach.

Nadaje się. Pobierz Firefox-a na androida, bo tablet chyba masz z androidem.
Potem wejdż w ustawienia i ustaw sobie co tam uważasz. Korzystanie z FF powinno być ok.

Na androidzie zresztą też. Nie narzekam na niego tylko
na Core i7 z 16GB RAM.

--
animka