[WINNT] Okno wiersza poleceń, właściwości, ustawienia bufora

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Okno wiersza poleceń, właściwości, ustawienia bufora
From: "and" <brak@brak>
Date: Wed, 24 May 2017 15:15:44 +0200
Po uruchomieniu okna wiersza poleceń jak wejdziemy na jego właściwości, na zakładce "Opcje" mamy ustawienia bufora.
http://www.imagebam.com/image/415331550152326
Są tam dwa parametry "Buffer size" i "Number of buffers"
Do czego konkretnie służą te dwa parametry?
Bo cóż , że rozmiar bufora i ilość buforów niewiele to mówi w tym przypadku.
Ilość buforów odpowiada za jednoczesny zapis n równolegle uruchomionych okien wiersza poleceń? Tyle ile sobie ustawimy w parametrze tylko max okien będzie mógł zapisać co się w nich działo?
Gdzie konkretnie ta historia wiersza poleceń jest do podejrzenia?
A rozmiar bufora co konkretnie ustawia?
Na obrazku mamy 50, ale czego linii pamięta? komend?
Zmieniałem oba parametry na wartość 1, ale nie dopatrzyłem się jakiś zmian w działaniu.

Liczyłem, że jest to powiązane z ilością pamiętanych linii w oknie.
Czyli np. zapuszczam sobie polecenie:

ping -t wp.pl

i z tego co widzę po 5 minutach pracy stare linie
są już kasowane, bo 5 minut zajmuje wypełnienie całego okna kolejnymi liniami odpytaniami. Zmiana tych parametrów nic nie wnosi widocznego. Da się wydłużyć ilość wyświetlanych (pamiętanych, dostępnych po przesunięciu suwaka bocznego okna) linii w oknie? Skoro ping jest co sekundę wynika, że pamięta to okno tylko coś w okolicy ~300 ostatnich linii i najstarsze są usuwane.