Re: [WINNT] Czym porównać zawartość folderów

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym porównać zawartość folderów
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 23 May 2017 00:45:17 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:59233b35$1$15206$65785112@news.neostrada.pl...
To 64-bit nie zajmują? Faktycznie...
Hmm... wielki problem, załadować, wykorzystać, zakończyć pracę, wyładować...
Stary DOS nie miał z tym problemu (no, zwykle nie miał, musiał go tylko
programista... TSR-a znaczy się, umieć napisać). A dziś, to już nie?
Przeciez firma się nie zmieniła - M$... Najnowszy, gdzie np. ładowałem
VBRUN300.DLL, to OIDP W7 (a XP na pewno)... Załadował, poszedł, czy
wyładował, nie wiem, miejsca w pamięci od słoniowego drągala było.

Nie ucinam, dyskusja jest bezsensowna. O co, o co się spieracie :) Chcę użyć

Nie wyczułeś lekkiej ironii :)
A może ja też nie? :)

programu skompilowanego na 32 bit w systemie 64 bit, w czym problem. Robicie sztuczne problemy.

Ja wrecz przeciwnie - takowych nie widzę. Rzadko bardzo było, żeby 32 nie chciały mi ruchnąć na 64, zwykle nie było z tym żadnych problemów. A nawet niestabilności. "Piłem" do stwierdzenia, czemu nie 32, na co było powiedziane, że zajmuje miejsce w pamięci. To ja na to, z lekką uszczypliwością nawiązałem do tego sugerując delikatnie, jakoby 64 DLLe, miejsca już nie zajmowały... Każdy program swoje zajmuje, tylko, jeśli mam w lapie 4 giga, których i tak z różnych względów nie wykorzystam całych, to sorki, jakieś 100 MB nawet, wiele mi krzywdy nie zrobi. Kiedyś musiałem się zmieścić poniżej 64 MB i wtedy każdy megabajt był cenny. A dziś, nawet przy rozrzutności programów w gospodarowaniu pamięcią, wieeelkiej rozrzutności, i tak wypada to taniej, niż wówczas, gdy gospodarka tą-że była jednak daleko oszczędniejsza.

--
"Jeśli przyjmiesz do siebie zabiedzonego psa i sprawisz,
że zacznie mu się dobrze powodzić - nie ugryzie cię.