Re: [WINNT] CDA na MP3 - czym?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] CDA na MP3 - czym?
From: Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl>
Date: Sat, 13 May 2017 15:27:00 +0200
W dniu 19-02-17 o 22:43, AS pisze:

> Potwierdzam, polecam, uzywam od lat!

Cóż ta witryna robi tak okrutnego, że przy próbie wejścia dostałem
komunikat:

Zablokowano niebezpieczną witrynę internetową

Użytkownik podjął próbę dostępu do:
http://cdex.mu/

Jest to znana niebezpieczna witryna. Zalecamy, aby NIE odwiedzać tej
witryny. Zagrożenia bezpieczeństwa związane z tą witryną objaśniono w
szczegółowym raporcie .

Ta witryna internetowa została zablokowana ze względów bezpieczeństwa.
Odwiedź witrynę firmy Symantec , aby dowiedzieć się więcej o wyłudzaniu
danych i bezpieczeństwie internetowym.

Ocena Norton

Program Norton Safe Web przeanalizował cdex.mu pod kątem problemów z
bezpieczeństwem i zabezpieczeniami. Poniżej podano przykład
odnalezionych zagrożeń.
Zestawienie

Zagrożenia komputera: 1
Zagrożenia tożsamości: 0
Czynniki uciążliwości: 0
Łączna liczba zagrożeń w tej witrynie: 1
Ocena Norton to wynik z zautomatyzowanego systemu analizy firmy Symantec.

  • Re: [WINNT] CDA na MP3 - czym?, Robert Tomasik <=