Re: [WINNT] Pakiet zbiorczy aktualizacji dla Win8 i upgrade do Win 8.1 -

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pakiet zbiorczy aktualizacji dla Win8 i upgrade do Win 8.1 - offline? jest taki?
From: Irokez <no.email.please@op.pl>
Date: Fri, 5 May 2017 13:04:48 +0200
W dniu 05.05.2017 o 11:28, B.G pisze:

a na necie widzę trochę postów o problemach po upgrade.
Okres update minął...

Nieprawda, teraz update stał się tylko nienachalny.
Sam możesz zrobić update (siódemki/ósemki) narzędziem od MS, albo tym
samym narzędziem sporządzić ISO/PENDRIVE i z niego na czysto
zainstalować OS.
IMO - szkoda się bujać z ósemką.

Znalazłem myk na upgrade. Zciagnałem plik web instalatora i po 2 godzinach mam 80 procent instalacji. Szybko.
Potem sprawdzę co z łącznością wifi bo z tym były zgłaszane problemy.