[WINNT] Pakiet zbiorczy aktualizacji dla Win8 i upgrade do Win 8.1 - off

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Pakiet zbiorczy aktualizacji dla Win8 i upgrade do Win 8.1 - offline? jest taki?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Wed, 3 May 2017 17:33:50 +0200
Witam.

Mam takiego Asusa X202E sąsiadki, z Windowsem 8 jako fabryka zaktualizowanym do 8.1.
Wysypał się system, zaloopował na naprawie i naprawić nie może.
Próbuję odpalić z pendrive USB i kicha się nie da.

Ok, przywracanie przez czyszczenie niepełne (programy i dane zostają) - system wstał, stary Windows 8, dane widzę. Podłączyłem się do neta aby zrobić upgrade do 8.1. Oczywiście wściekły "sklep" Mikrosyfu pisze, że tego nie zrobi, dopóki nie zrobię aktualizacji z menu Ustawienia->Zmień ustawienia komputera->Windows Update. Oczywiście jest włączony automat ale on ma to gdzieś.

Ok, klikam, męczy godzinę po czym twierdzi że mam mu pomóc... jaja sobie robi? włażę przez panel sterowania a ten totalny syf każe sobie kliknąć w ikonkę zainstaluj aktualizację. Kliknąłem, restart, potem update, po 8 godzinach prosi o restart. Zrobiłem restart, po 2 godzinach pisze że cofa aktualizacje, po 4 kolejnych godzinach migania lampką LED co 4 sekundy wymuszam pojawienie się menu przywracania przez kilkukrotne włączenie i wyłączenie laptopa w momencie bootowania systemu (dla tych co nie wiedzą, MS usunął F8 twierdząc że w Win 8 już nigdy potrzebny tryb awaryjny nie będzie bo jest jak skała). Znowu czyszczenie 1,5 godziny, wstał, skopiowałem dane, wymusiłem znowu awarię (bo umarł już na WU) i tym razem pełne czyszczenie. Po 4 kolejnych godzinach mam Win 8 jak z fabryki.

dejavu... kliknij update, pomóż mi ręcznie... Ścierwo zwane sklepem nadal nie pozwala zainstalować od razu Win 8.1 tylko każe ściągnąć 2 setki aktualizacji. Czekam teraz na pobranie, pewnie rano dopiero pozwoli Win 8.1 pobrać... (czyli 3-ci dzień walki).

Meritum - czy jest możliwe pobranie gdzieś paczki, czy to w postaci najpierw aktualizacji potem Win8.1 albo 2-in-1, aby w razie kolejnej awarii naprawić system w 3-4 godziny a nie 3-4 dni?

Jak na razie doczytałem, że obrazy OEM 8.1 mi się nie zainstalują na kluczu 8.0 (klucz jest chyba w UEFI Bios tego lapka).

Zdrówko

--
Irokez