[WINNT] Przywracanie obrazu dysku przez FTP?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Przywracanie obrazu dysku przez FTP?
From: Stregor <stregor@wytnij.to.gmail.com>
Date: Mon, 24 Apr 2017 07:38:31 +0200
Witam,
Mam taki hipotetyczny problem.

Mam serwer VPS z ograniczonym zasobem - HDD ma tylko 25GB pojemności. Z czego system (Windows Server 2008 R2) zajmuje około 19GB. Nie mam możliwości podpięcia CD/Pendrive itd. Chciałbym:
a) móc zrobić obraz dysku na serwer FTP
b) móc PRZYWRÓCIĆ obraz dysku z tegoż obrazu z serwera FTP.

Jeśli b) jest nierealne bez startu z zewnętrznego nośnika, cóż, przyjmę to na klatę :) Ale byłoby miło gdyby istniało takie magiczne narzędzie potrafiące to zrobić :)

--
Pozdrawiam,
Stregor