Re: [WINNT] Komp serwisowy i "tysiące" niepotrzebnych sterowników.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Komp serwisowy i "tysiące" niepotrzebnych sterowników.
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 20 Apr 2017 14:00:28 GMT
Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:

> A po to, że nowe urządzenia już nie mogą pracować: problemy z COM,
> zajęte zasoby, itd.
> Dzisiejszy problem: niemożność obsługi drukarki fiskalnej przez USB.
> Sterownik się instaluje, ale tylko jeden port (potrzebne są dwa), ale
> dane przesyłane do drukarki idą "w powietrze" pomimo ręcznych korekt
> ustawień.

> Poprzednie problemy bywały ze sterownikami TWAIN, z podpięciem
> telefonów/smartfonów/PDA, z obsługą pendrive czy dysków zewnętrznych
> USB, z kartami WiFi/USB lub maszynami wirtualnymi.

> [...]

Powyższe problemy (może poza COM bo to archaizm sprzed plug&play) raczej
nie wynikają z tytułowego problemu. Jeśli urządzenie jest niepodpięte do
komputera to sterownik nie jest przez system w ogóle ładowany.
Oczywiście producenci sprzętu mogą robić ze sterownikami jakieś dziwne
rzeczy ale na to system nie ma wpływu.

--
Piotr Borkowski